Program usavršavanja iz područja javne nabave
(održavanje certifikata)
11. prosinca 2020. s početkom u 9:00 sati održat će se predavanje u sklopu programa usavršavanja iz područja javne nabave u obliku webinara.
Program donosi 8 bodova za održavanje certifikata u javnoj nabavi.
Predavanje će održati ovlaštena trenerica u javnoj nabavi Karmen Meić.
Tema programa usavršavanja:
IZ JEDNOSTAVNE U JAVNU NABAVU
Teme koje će se obrađivati:
– Planiranje u javnoj nabavi
– Izrada dokumentacije o nabavi u postupcima jednostavne nabave (ROBE I USLUGE)
– Izrada dokumentacije o nabavi u postupcima jednostavne nabave (RADOVI)
– Praktičan prikaz rada s Elektroničkim oglasnikom javne nabave (EOJN RH)
Kotizacija: 1.000,00 kn (PDV uračunat u cijenu). Kotizaciju plaćate odmah po prijavi, a najkasnije do
- prosinca 2020. Mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata. Broj polaznika je ograničen.
Plaćanje kotizacije i potvrde o sudjelovanju:
ANGELA d. o. o.
Biškupečka 13, 42 000 Varaždin
OIB : 00537820299
IBAN: HR3125000091101454775 – Addiko Bank, kod plaćanja u poziv na broj upisati OIB uplatitelja
Sudjelovanjem na edukaciji ostvaruje se 8 bodova za održavanje certifikata u području javne nabave.
Potvrde o sudjelovanju na seminaru biti će uručene nakon završetka seminara polaznicima koji su izvršili uplatu. Računi će biti poslani poštom po primitku uplate.
Osoba za kontakt je Emina Lajtman, mobitel: 0914223331, e-mail: info@emida.hr