Temeljem odobrenja Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja RH Angela u 2025. najavljuje održavanje edukacija iz područja javne nabave u Varaždinu u prostorijama Tehnološkog parka, Zagrebačka 89.
Raspored interaktivnih radionica „Aktualnosti iz javno nabavne-prakse:
Datum: 13.06.2025. (petak)
Mjesto: Tehnološki park Varaždin, Zagrebačka ul.89, Varaždin
Broj odobrenja: 2025-0137 -> Detalje radionice provjerite OVDJE
Datum: 14.11.2025. (petak)
Mjesto: Tehnološki park Varaždin, Zagrebačka ul.89, Varaždin
Broj odobrenja:2025-0136 -> Detalje radionice provjerite OVDJE
Datum: 7.11.2025.
Mjesto: IN-HOUSE EDUKACIJA GRAD ĐURĐEVA
Broj odobrenja: 2025-0413 –> Detalje radionice provjerite OVDJE
Sažetak tema radionica:
—
Znamo li postaviti odgovarajuća pitanja tj. prepoznajemo li rizike u postupcima javne nabave (primjeri iz provedenih postupaka javne nabave predavača)
- Važnost istraživanja tržišta i poznavanja predmeta nabave
- Kako definirati tehničke specifikacije?
- Poznavanje predmeta nabave kao preduvjet opravdanih zahtjeva u dokumentaciji o nabavi vezano uz uvjete ekonomske i financijske i tehničke i stručne sposobnosti
- Zahtjevi po posebnim propisima
- Kako postaviti uvjete plaćanja (nakon kompletno izvršenog posla, sukcesivno tijekom ugovornog razdoblja ili sl.)
- Primjeri dobre prakse iz provedenih postupaka javne nabave za radove/robe/usluge
- Trajanje ugovora o javnoj nabavi – kako odrediti i povezati s fazom izvršenja ugovora u kojoj su moguće situacije potrebne za produženje rokova
- Primjeri ugovora za radove/robe/usluge iz provedenih postupaka javne
- Mogućnosti izmjene ugovora tijekom faze izvršenja
—
Prepoznavanje rizika u postupcima javne nabave – (polaznici – rad u grupama )
- Radionica polaznika na zadanu temu definiranja ključnih rizika/uvjeta za izradu dokumentacije o nabavi za RADOVE/ROBE/USLUGE
- Prezentacija polaznika, komentari predavača i zajednička rasprava na zadanu temu definiranja ključnih rizika/uvjeta za izradu dokumentacije o nabavi za RADOVE/ROBE/USLUGE
