9.9.22. PROGRAM USAVRŠAVANJA ZA ODRŽAVANJE CERTIFIKATA IZ JAVNE NABAVE
Pozivamo vas na predavanje u sklopu programa usavršavanja iz područja javne nabave u obliku interaktivne radionice koje će se održati 9. rujna 2022. godine
Mjesto održavanja predavanja je TEHNOLOŠKI PARK VARAŽDIN, Zagrebačka ulica 89, Varaždin.
Program donosi 8 bodova za održavanje certifikata u javnoj nabavi.
Predavanje će održati ovlaštena predavačica u javnoj nabavi: Mirjana Čusek-Slunjski
Program donosi 8 bodova za održavanje certifikata u javnoj nabavi.
Predavanje će održati ovlaštena predavačica u javnoj nabavi: Mirjana Čusek-Slunjski
Tema programa usavršavanja:
Interaktivna radionica
Aktualnosti iz javno-nabavne praksePoveznice sa temama Programa usavršavanja:
• Priprema postupka javne nabave; Istraživanje tržišta – prethodna analiza tržišta i prethodno sudjelovanje natjecatelja ili ponuditelja
• Dokumentacija o nabavi – s praktičnim primjerima
• Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekata – s praktičnim primjerima
• Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta – uvjeti sposobnosti
• Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi
Interaktivna radionica
Aktualnosti iz javno-nabavne praksePoveznice sa temama Programa usavršavanja:
• Priprema postupka javne nabave; Istraživanje tržišta – prethodna analiza tržišta i prethodno sudjelovanje natjecatelja ili ponuditelja
• Dokumentacija o nabavi – s praktičnim primjerima
• Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekata – s praktičnim primjerima
• Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta – uvjeti sposobnosti
• Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi
Program usavršavanja i prijavnica su u prilogu.
Kotizacija: 1.000,00 kn (PDV uračunat u cijenu). Kotizaciju plaćate odmah po prijavi, a najkasnije do 8. rujna 2022. Mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata. Broj polaznika je ograničen.
Plaćanje kotizacije i potvrde o sudjelovanju:
ANGELA d. o. o.
Biškupečka 13, 42 000 Varaždin
OIB : 00537820299
IBAN: HR3125000091101454775 – Addiko Bank, kod plaćanja u poziv na broj upisati OIB uplatitelja.
ANGELA d. o. o.
Biškupečka 13, 42 000 Varaždin
OIB : 00537820299
IBAN: HR3125000091101454775 – Addiko Bank, kod plaćanja u poziv na broj upisati OIB uplatitelja.
Potvrde o sudjelovanju na seminaru biti će uručene nakon završetka seminara polaznicima koji su izvršili uplatu.
Ispunjenu prijavnicu potrebno je poslati na e-mail: info@emida.hr.
Prijave su moguće i putem weba: https://angela.hr/ prijava-na-edukaciju/
Osoba za kontakt je Emina Lajtman, mobitel: 0914223331, e-mail: info@emida.hr.
Veselimo se druženju i razmjeni znanja 🙂
Vaše Mirjana & Emina
