arrow_upward arrow_upward

Angela - javna nabava

  /  Novosti   /  PROGRAM USAVRŠAVANJA ZA ODRŽAVANJE CERTIFIKATA IZ JAVNE NABAVE 01.07.2022.

PROGRAM USAVRŠAVANJA ZA ODRŽAVANJE CERTIFIKATA IZ JAVNE NABAVE 01.07.2022.

Pozivamo vas na predavanje u sklopu programa usavršavanja iz područja javne nabave u obliku interaktivne radionice koje će se održati  1. srpnja 2022. godine
Mjesto održavanja predavanja je TEHNOLOŠKI PARK VARAŽDIN, Zagrebačka ulica 89, Varaždin.
Program donosi 8 bodova za održavanje certifikata u javnoj nabavi.
Predavanje će održati ovlaštene predavačice u javnoj nabavi: Mirjana Čusek-Slunjski i Emina Lajtman.
Tema programa usavršavanja:
Interaktivna radionica
Aktualnosti iz javno-nabavne prakse
Poveznice sa temama Programa usavršavanja:
• Priprema postupka javne nabave; Istraživanje tržišta – prethodna analiza tržišta i prethodno sudjelovanje natjecatelja ili ponuditelja
• Dokumentacija o nabavi – s praktičnim primjerima
• Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekata – s praktičnim primjerima
• Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta – uvjeti sposobnosti
• Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi

Kotizacija: 1.000,00 kn (PDV uračunat u cijenu). Kotizaciju plaćate odmah po prijavi, a najkasnije do 30. lipnja 2022. Mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata. Broj polaznika je ograničen.

Plaćanje kotizacije i potvrde o sudjelovanju:
ANGELA  d. o. o.
Biškupečka 13, 42 000 Varaždin
OIB : 00537820299
IBAN: HR3125000091101454775 –  Addiko Bank, kod plaćanja u poziv na broj upisati OIB uplatitelja
Potvrde o sudjelovanju na seminaru  biti će uručene nakon završetka seminara polaznicima koji su izvršili uplatu.
Budući da je nadogradnja web stranice Angele d.o.o. u tijeku, prijave putem weba trenutno nisu moguće te je ispunjenu prijavnicu potrebno poslati na e-mail: info@emida.hr.
Osoba za kontakt je Emina Lajtman, mobitel: 0914223331, e-mail: info@emida.hr.
Veselimo se druženju i razmjeni znanja
Vaše Mirjana & Emina

–> PROGRAM

–> PRIJAVNICA

a

aa